Centralpoint geeft concreet advies over IT-oplossingen, uitsluitend naar bedrijven toe. Het is de grootste IT-reseller van de Benelux. Ondernemingen staan of vallen bij een vlotte werken van hun IT-omgeving. Goede internetfaciliteiten en toestellen zijn fundamenteel voor bedrijven van vandaag. Laat dat net de doelstelling van Centralpoint zijn. Zij zorgen ervoor dat IT feilloos en snel werkt. Om aan deze belofte te voldoen, rekent het op de diensten van 550 enthousiaste en deskundige medewerkers. Bovendien heeft Centralpoint – houdt u vast – meer dan 2.000.000 producten in huis van meer dan 3.000 merkfabrikanten. Een enorm aanbod, waar u als klant alleen maar vrolijk van wordt.
Centralpoint is benieuwd naar uw mening en nodigt u uit om deze te delen met andere potentiële gebruikers. Echte beoordelingen van klanten leveren nog altijd het meest eerlijke beeld op van bestelde producten. Zo komen klanten die geïnteresseerd zijn in een artikel zich nog beter informeren. Elk product heef op haar pagina bij Centralpoint een score op vijf (tenzij er nog niemand een beoordeling heeft gegeven natuurlijk). Deze score is een eerlijke beoordeling van andere gebruikers over het product in kwestie. Heeft u zelf een product gekocht? Aarzel dan niet om uw ongezouten mening te geven op de productpagina.
Een van de diensten die Centralpoint aanbiedt is BreakFix. Met deze dienst zorgt het voor snelle reparatie van A-merk toestellen, bovenop de gewone fabrieksgarantie. Tevreden klanten zijn een prioriteit voor Centralpoint en daar is deze extra dienst een bewijs van. Het oplappen van een kapot toestel kan bij de klant zelf gebeuren, in de vestiging van Centralpoint zelf of via een swap. In het geval van een swap wordt meteen een nieuw toestel gebracht. De medewerkers van Centralpoint staan altijd klaar om u te helpen bij defecten en storingen, zelfs als u het toestel niet bij hen gekocht heeft.
Welk product u ook bestelt, levering is altijd gratis bij Centralpoint. Weet wel dat bestellen enkel mogelijk is voor bedrijven en niet voor particulieren. Levering is overigens de enige mogelijkheid om product aan te kopen bij Centralpoint. Het is niet mogelijk om bestellingen af te halen daar er simpelweg geen afhaalbalie is. Bestel uw product dus online en de transporteurs doen er alles aan het zo snel mogelijk bij u te bezorgen. In principe geldt: voor 17u besteld, de volgende werkdag in huis. Al kan de levertijd soms ietwat verschillen afhankelijk van de beschikbaarheid en locatie.
Centralpoint staat voor duurzaamheid en leunt hiervoor op het principe van de circulaire economie. Dit schema is erop gestoeld grondstoffen zo duurzaam mogelijk te gebruiken en hergebruiken. Het is een allesomvattende aanpak die onder meer inzet op een lange levensduur van producten. Eén van de initiatieven die Centralpoint in het leven riep, is om oude hardware terug over te nemen en op te knappen – in de mate van het mogelijke. Uiteraard zijn bepaalde hardware soms gewoon niet meer te fiksen. In dat geval zorgt Centralpoint ervoor dat de materialen goed terechtkomen en zo veel mogelijk gerecycleerd worden. Een ander aspect is het “renew” alternatief. Dit zijn producten die om welke reden ook werden teruggestuurd naar de fabrikant, terwijl ze eigenlijk nog werken. Centralpoint test deze producten en knapt ze op zodat ze een tweede leven krijgen. Hoewel het maar een kleine greep is uit de circulaire IT-acties, bewijst dat Centralpoint duurzaamheid écht hoog in het vaandel draagt.
De online shop van Centralpoint is uitsluitend gericht op zakelijke gebruikers. De grootste reseller van de Benelux werd al bekroond voor haar aanpak. Zo won het de Best Business Webshop of the Year award, in de categorie Reseller. Een mooie beloning voor het harde werk, de passie en gedrevenheid die de medewerkers elke dag opbrengen. De prijs is een combinatie van jury- en publieksbeoordelingen, wat mogelijk nog wat extra gewicht aan deze waardering geeft.
Maar liefst 550 deskundige medewerkers staan iedere dag klaar om u van dienst te zijn. Zij zorgen met plezier voor advies en oplossingen op maat van uw bedrijf. Aarzel niet om persoonlijk advies te vragen aan de klantendienst van Centralpoint en dit via telefoon, e-mail, live chat, contactformulier of zelfs via Twitter. Het personeel van Centralpoint doet haar uiterste best om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Heel het jaar door heeft Centralpoint aanbiedingen in petto. Wilt u geen enkele actie mislopen? Schrijf u dan in voor de nieuwsbrief en ontvang wekelijk een update met de laatste aanbiedingen en nieuwtjes. Als u zich later bedenkt, is uitschrijven uiteraard steeds mogelijk. Een van de meest aantrekkelijke aanbiedingen is misschien wel de wekelijkse Business Deal. Hou de website of nieuwsbrief goed in de gaten en wie weet gaat u met zo’n top deal aan de haal!
De grootste zakelijke It-leverancier van de Benelux. Op die manier omschrijft het bedrijf Centralpoint zich. Niet alleen in ons eigen land, maar ook Luxemburg en Nederland is dit bedrijf behoorlijk gegroeid. Centralpoint heeft dit voor elkaar gekregen door zich te specialiseren in concrete IT-oplossingen. Bij Centralpoint ben je het aan juiste adres voor alles wat met consultancy, e-commerce oplossingen, beheer, beveiliging en logistiek van IT-hardware te maken heeft.
In ons land kent Centralpoint geen fysieke vestigingen. Gelukkig biedt de webshop of persoonlijk contact alles waar je naar op zoek bent. Op de website van dit merk vind je namelijk meer dan 2 miljoen producten terug. Voor het overzicht zijn al deze producten onderverdeeld in enkele categorieën: Computers, Monitoren, Print & Scan, Netwerken, Telecom & Mobiel, Dataopslag en Apple. Per categorie vind je een uitgebreid aanbod van hoogwaardige producten, waarvoor Centralpoint met enkele gerenommeerde merken samenwerkt.
Als je online producten wilt gaan bestellen, hoef je géén rekening te houden met verzendkosten. Centralpoint biedt namelijk altijd gratis verzending aan; ideaal. Ben je niet tevreden over de ontvangen artikelen? Dan kan je een retouraanvraag indienen bij het merk. Eén van de medewerkers helpt je vervolgens met het in orde maken van de retour en het opsturen van de producten naar het juiste adres. Of de retournering volledig gratis is, hangt af van meerdere factoren. Doe daar goed navraag naar.
Als je op zoek naar een specifieke IT-oplossing bent, kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Centralpoint. De klantenservice is van maandag tot en met donderdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.30 uur en op vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Je kunt hiervoor bellen naar 016 796 200, mailen naar [email protected], een contactformulier invullen, een bericht via Twitter invullen of een live chat via de website starten.