De klantenservice van de Bijenkorf is gemakkelijk en vlot bereikbaar via tal van kanalen. Voor vragen in de chat-functie op de website belooft men zelfs een antwoord binnen de 60 seconden. Maar ook via Facebook, Whatsapp, Twitter of telefonisch kunt u op een snelle respons rekenen. De klantendienst is dan ook iedere dag bereikbaar tussen 08u en 24u. Alle tijd dus om uw vragen te stellen over bestellingen of producten van de Bijenkorf.
De Bijenkorf beschikt over een premium programma waarvan de leden van extra voordelen genieten. Het volstaat om een account aan te maken bij de Bijenkorf om lid te worden. Eens dit gebeurd is, krijgt u toegang tot het loyaliteitsprogramma en de bijhorende voordelen. Profiteer onder meer van: toegang tot bijzonder acties, gepersonaliseerde nieuwsbrieven, gratis levering voor alle bedragen, online stylingadvies, exclusieve vouchers en veel meer. Lidmaatschap is volledig gratis en opzeggen is steeds mogelijk.
Stijladvies krijgen van deskundige stylisten; het kan bij de Bijenkorf. Meer zelfs, deze luxeketen biedt online advies op maat. De stylisten van de Bijenkorf nemen telefonisch contact op en luisteren aandachtig naar uw wensen en voorkeuren. Geef zeker ook uw maten en persoonlijke smaak door. Dankzij expertise en ervaring schotelen de stylisten u een persoonlijk advies voor, dat u online ontvangt. Het advies is helemaal vrijblijvend en gaat geenszins gepaard met een verplichting tot aankoop. Zo combineert u de persoonlijke dienstverlening met het gemak van online shoppen. Online stijladvies is enkel voorbehouden voor leden van het loyaliteitsprogramma (Privilege Members).
Maak winkelen bij de Bijenkorf nog aangenamer aan de hand van de Bijenkorf app. Dankzij de app hebt u het rijke assortiment van de Bijenkorf altijd bij de hand, waardoor u shopt waar en wanneer u maar wilt. De app is uitermate handig in combinatie met een lidmaatschap als Privilege Member. Dan hebt u meteen toegang tot de exclusieve acties en kortingen die u als Privilege Member geniet. Ook afspraken maken voor personal styling. Activeer zeker ook uw digitale klantenpas in de app en laat deze bij iedere aankoop scannen. Download de app via de App Store of Google Play en geniet van de vele voordelen.
De Bijenkorf zet sterk in op duurzaamheid en neemt zelfs een voortrekkersrol naar andere bedrijven in de industrie toe. Duurzaamheid begrijpt het in de meeste brede zin van het woord, over heel de productieketen, met respect voor mens, dier en natuur. Deze visie vertaalt zich in concrete acties die leiden tot een zo klein mogelijke impact op mens en milieu. De Bijenkorf biedt zo veel mogelijk duurzame producten aan en gaat hiermee ook de conversatie aan met haar partners en leveranciers. Zo stopte het al een tijd met het verkopen van bont en exotische huiden. Uiteraard kijkt men ook naar de eigen organisatie en zorgt men dat overal zo duurzaam mogelijk gewerkt wordt; van het distributiecentrum tot het hoofdkantoor en de winkels. Hierboven staat slechts een greep uit de activiteiten van de Bijenkorf op dit gebied. Er zullen nog vele initiatieven volgen, want de toekomst is groen.
Op geregelde tijdstippen valt er bij de Bijenkorf iets te winnen. Hét adres voor deze winacties, is het Instagram-account. Naast winacties, delen ze ook dagelijkse foto’s van de winkels en tal van andere inspirerende beelden. Volg de Bijenkorf op Instagram voor beelden van de nieuwe collecties, inspiratie en meer. Los van de sociale media organiseert de Bijenkorf aan de lopende band acties, doorheen heel het jaar. Meestal zijn deze verbonden aan een bepaald thema of seizoen. Volg de Bijenkorf via haar sociale media kanalen of schrijf u in voor de nieuwsbrief om geen enkele actie te missen. Neem zeker ook een kijkje in de online outlet voor promotie en afgeprijsde artikelen.
Thuisbezorging via de Bijenkorf website is altijd mogelijk, gewoon via de post. Hiervoor betaalt u wel een kleine leveringskost. Voor Privilege Members van de Bijenkorf is levering helemaal gratis. Dat is een van de vele voordelen die bij lidmaatschap komt kijken. In ieder geval belooft de Bijenkorf een snelle levering. Op een werkdag voor 22u besteld? Dan komt het pakket de volgende dag al toe. Wanneer u in het weekend bestelt, kan dit twee dagen duren.
De Bijenkorf is al jaar en dag een vaste waarde in het winkellandschap. Het merk bouwt al van bij de start op kernwaarden als klantgerichtheid, inspirerend, stijlvol, premium en missie. Zo komt het warenhuis graag verrassend en creatief uit de hoek. De Bijenkorf zet sterk in op de “premium experience” en de beleving van de klant in de winkel. Deze strategie trekt het ongetwijfeld verder naar de komende jaren.
In het jaar 1870 werd in Nederland het bedrijf De Bijenkorf opgericht. Dit bedrijf was in eerste instantie een kleine fourniturenwinkel in de hoofdstad van Nederland, maar groeide al snel uit tot een gigantische keten van warenhuizen. Op het hoogtepunt had De Bijenkorf in Nederland twaalf vestigingen. Op het moment van schrijven heeft deze keten nog 7 warenhuizen in Nederland.
Voor ons, en voor alle inwoners van Duitsland, is het mogelijk om via de webshop van De Bijenkorf te shoppen. In deze webshop vind je een uitgebreid assortiment van hoogwaardige producten terug. Om het overzichtelijk te houden, heeft De Bijenkorf voor de volgende categorieën gekozen: Kleding, Schoenen, Tassen, Juwelen & horloges, Accessoires, Cosmetica, Designer, Inspiratie en Cadeaus. Alle categorieën bevatten uiteenlopende producten van de meest gerenommeerde merken.
Bestel je via de online webshop voor meer dan 50 euro aan producten? Dan hoef je geen verzendkosten te betalen. In andere gevallen dien je 3,95 euro of 2,95 euro aan verzendkosten te betalen; afhankelijk van de soort bezorgingsdienst waar je voor kiest. Na het in ontvangst nemen van de artikelen heb je 30 dagen bedenktijd. Ben je niet geheel tevreden met de ontvangen producten? Dan kan je deze binnen deze 30 dagen gratis retourneren. Je kunt hiervoor het meegestuurde retourformulier en retourlabel gebruiken; de overige instructies zijn allemaal te vinden op de website van De Bijenkorf. Ben je een Bijenkorf member? Dan heb je zelfs een bedenktermijn van 60 dagen!
Wil je graag in contact komen met de klantenservice van De Bijenkorf? Deze klantenservice is dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 00800 800 12222. Ook kan je een live chat starten via de website, een bericht via Twitter sturen, een bericht via Facebook sturen of een Whatsapp bericht naar +31 6 21135135 sturen.