Beter Bed publiceert doorheen het jaar verschillende folders en brochures waarin het de beste producten en promoties in de kijker zet. De online folder bevat steeds de meest recente aanbiedingen. Naast de eigen Beter Bed folder verschijnen er tal van brochures die uitgegeven zijn door één van de vele topmerken die Beter Bed te koop staan. Ontdek het rijke aanbod van merken zoals M line, MioDormio en Kårlsson aan de hand van deze brochures. De laatste twee genoemde merken verkopen hun matrassen, boxsprings, bedden en slaapkamers zelfs exclusief aan Beter Bed. Wilt u zeker geen enkele Beter Bed folder missen? Volg dan ook deze pagina op de voet.
Een matras is gewoonlijk na een aantal jaren aan vervanging toe. Wanneer een matras te laat vervangen wordt, leidt het tot een minder goede nachtrust en soms zelfs tot fysieke klachten. Als de tijd gekomen is om uw matras te vervangen, helpt Beter Bed u daar graag bij. Zij nodigen klanten uit om gebruikte matrassen terug te bezorgen zodat ze goed gerecycleerd worden en een nieuw leven krijgen. Een gespecialiseerd bedrijf zorgt voor een duurzame behandeling van gebruikte matrassen, op en verantwoorde manier voor het milieu.
Bij Beter Bed regent het promoties het hele jaar door. De bekendste aanbieding is misschien wel de Koppelverkoop. Tijdens de Koppelverkoop weken ontvangt u kortingen door producten samen aan te kopen. Koppel bijvoorbeeld de aankoop van een matras aan de aankoop van een dekbedovertrek en profiteer van een voordelig tarief. Daarnaast zijn er geregeld tijdelijke acties voor allerlei producten. In de Beter Bed outlet vindt u dan weer producten die de deur uit moeten omdat het de laatste artikelen in het magazijn zijn. Voor outlet producten twijfelt u best niet te lang, want op is op. Ga naar de outlet-sectie op de website van Beter Bed en doe er uw voordeel mee.
Een goede nachtrust draagt bij tot uw algemene gezondheid. Daarom is het essentieel om het best mogelijke kussen, matras en bed te hebben. In het beste geval is dit aangepast aan uw lengte en voorkeuren. Bij Beter Bed is men doordrongen van het belang van goede slaap. Daarom willen de specialisten ook alle klanten bijstaan om de juiste keuze te maken. Ga naar een Beter Bed filiaal en laat u adviseren door het deskundig personeel. Zij geven graag advies over het product dat u nodig hebt, maar net zo goed over het voorkomen van klachten en het onderhouden van eerder gekocht materiaal.
Beter Bed opende in de jaren ’80 haar eerste filiaal. Ondertussen beschikt deze slaapexpert al over tal van winkels in België en Nederland. In België alleen al kunt u terecht bij 17 winkels, verspreid over het land. Spring binnen wanneer het u past of maak een afspraak op voorhand voor persoonlijk advies van uw slaapadviseur. In ieder geval verwelkomt het personeel u met open armen. Dankzij een bezoekje ter plekke ondervindt u aan de lijve het verschil tussen een hard of zacht matras of hoofdkussen en maakt u de perfecte keuze voor een goede nachtrust.
Bij Beter Bed bestelt en betaalt u in alle veiligheid voor uw slaapgerief, ook online. Dat blijkt ook uit het BeCommerce kwaliteitslabel waar Beter Bed met enige fierheid over beschikt. Dit Belgische keurmerk garandeert dat online betalingen veilig verlopen. Bovendien betaalt u gemakkelijk op de gangbare manieren. De webshop aanvaardt betalingen via Maestro, MasterCard en Visa. U hoeft zelfs niet alles in één keer te betalen. Het is ook mogelijk om een stuk van het bedrag pas te betalen bij levering.
Wilt u een bed, kussen, matras of eender welk ander product kopen bij Beter Bed? Slaap dan maar op uw twee oren want weet dat u altijd de laagste prijs zal betalen. Het systeem dat de laagste prijs garandeert, is genoegzaam bekend. Ziet u elders een identiek product aan een lagere prijs? Laat het dan weten aan Beter Bed en zij passen de prijs aan.
Beter Bed staat voor kwaliteit en wil dit ook zo houden. Daarom luistert het voortdurend naar de mening van klanten om de dienstverlening te verbeteren waar mogelijk. Nadat u een bestelling hebt geplaatst bij Beter Bed, belt de klantendienst u na vier weken zelfs op om na te gaan hoe uw nachtrust is verlopen sinds de nieuwe aankoop. Uit de feedback van de klanten blijkt dat de grote meerderheid slaapt als roosjes. Meer dan 95% van de klanten reageerde positief wanneer ze na vier weken werden opgebeld. Trouwens, mocht een product toch niet helemaal naar wens zijn, of het voldoet niet aan uw verwachtingen, kunt u het steeds terugsturen. U hebt tot 30 dagen bedenktijd om een product terug te sturen en krijgt in dat geval integraal uw geld terug.
De Nederlandse beddenketen Beter Bed werd in 1981 opgericht. Vanaf dat moment had het bedrijf direct twee filialen in Nederland. Nadat in 1995 een overeenkomst met een investeringsmaatschappij tot stand kwam, wist het bedrijf sneller en sneller door te groeien. In 1996 ging het bedrijf zelfs naar de beurs toe, waardoor het nog meer geld in het laatje wist te krijgen. Uiteindelijk heeft het bedrijf ook de overstap naar ons land gemaakt. Beter Bed is in ons land actief onder de naam Beter Bed, terwijl het in Nederland ook actief is onder andere namen.
Het bedrijf heeft momenteel meerdere vestigingen in ons land. In onder meer Oostende, Waregem, Roeselare, Lommel, Kampenhout, Genk, Brugge en Aartselaar zijn deze vestigingen te vinden. in deze vestigingen kan je terecht voor alles wat met je bed te maken heeft. Dit varieert van het matras tot aan de beddenbodem en van bijbehorende kasten tot aan passend beddengoed.
Het aanschaffen van deze producten is ook mogelijk via de webshop. In de webshop heb je de keus tussen de volgende productcategorieën: Boxsprings, Bedden, Matrassen, Bedbodems, Beddengoed, Kasten en Accessoires. Bij normale pakketten hoef je boven een orderwaarde van 50 euro geen verzendkosten te betalen. Bij een kleinere bestelling dien je 8,95 euro aan verzendkosten te betalen. Bij XL-pakketten (bijvoorbeeld bedden) dien je bij een order van minder dan 500 euro 34,95 euro aan bezorgkosten te betalen. Bij grotere bestellingen is de verzending gratis.
Retourneren is binnen een periode van 14 dagen mogelijk. Je moet hierbij wel rekening houden met retourkosten die op kunnen lopen tot 75 euro. Voor meer informatie hierover kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Beter Bed. Deze klantenservice is op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen of Whatsappen naar 014 48 08 40. Ook is het mogelijk om een live chat te starten of via Facebook of Twitter in contact met de klantenservice te komen.