Wilt u zich graag laten informeren over uw toekomstige aankoop? Ga dan eens langs bij één van de vele BASE filialen. BASE heeft een uitgebreid netwerk van winkels verspreid over heel België. Als uw toestel defect is, of u bent op zoek naar specifieke informatie over abonnementen of één van de andere BASE-diensten, aarzel dan niet om langs te gaan. Het winkelpersoneel helpt u graag verder. Dankzij een interactieve kaart op de BASE-website vindt u zonder problemen een BASE shop, Fix2Go shop, of BASE dealer in uw buurt.
De mobiele app van BASE maakt het leven als klant gemakkelijk. Het laat u toe om uw verbruik te controleren en eenvoudig in te spelen op promoties. Gebruikt u een sim-kaart? Dan is herladen via de app extra eenvoudig en voordelig. Bent u abonnee? Pas dan snel en gemakkelijk uw abonnement aan, rechtstreeks vanuit de app. Daarnaast beheert u zonder problemen uw betalingen binnen de app zodat u steeds het overzicht bewaart. De My BASE-app is enkel voor BASE-klanten.
Klanten en potentiële klanten van BASE kunnen rekenen op ruime ondersteuning van de klantendienst. Zo steeds de website van BASE bol van ‘meest gestelde vragen’ die al een groot deel van de mogelijke problemen uit de weg zullen helpen. Vindt u daar geen antwoord op uw vraag? Maak dan gebruik van de online hulp. Stel gewoon uw vraag via Facebook Messenger, het contactformulier, telefonisch of stel u vraag aan de BASE-gemeenschap. Bestaande klanten kunnen ook terecht inde My BASE-app. Mocht uw prangende vraag of probleem nog niet verholpen zijn, aarzel dan niet om eens binnen te springen in een BASE-shop in uw buurt. Het personeel helpt u graag verder.
De BASE Community is een plek waar klanten ervaringen delen en elkaars vragen beantwoorden. Laat u helpen door andere BASE-klanten of help zelf andere klanten. Gooi gewoon uw vraag in de groep en de rest gaat vanzelf. Om deel uit maken van de BASE Community dient u zich wel eerst te registreren. Een kleine moeite om te profiteren van de voordelen die gepaard gaan met lidmaatschap van de BASE Community. Het loont de moeite, zeker voor trouwe BASE klanten.
BASE is al jaren een vaste waarde in het Belgische telecomlandschap. Het is dan ook één van de meest bekende merken. Enkele jaren geleden is het bedrijf nog overgenomen door Telenet. In ieder geval kunt u nog steeds bij BASE terecht voor al uw telefonie. Abonnementen, herlaadkaarten, mobiel internet of een nieuwe smartphone? U vindt het allemaal bij BASE aan scherpe prijzen. Doorheen het jaar zijn er ook tal van kortingen en promoties voor specifieke producten en diensten. Mis het niet.
Misschien is het u ook al overkomen dat uw data limiet (bijna) overschreden was. Niets vervelender dan onderweg te zijn zonder mobiel internet terwijl u het nodig hebt. BASE heeft alvast een cadeautje in petto voor haar vaste klanten om hen alvast één dag met zekerheid van data te voorzien: Free Data Day. Elke eerste dag van de maand is Free Data Day (gratis data dag). U profiteert dan 24 uur lang van gratis mobiele data om te gebruiken hoe u maar wilt. U hoeft hiervoor zelfs niets te doen. Abonnees profiteren automatisch van de Free Data Day.
Als trouwe abonnee of klant van BASE profiteert u van verschillende opties en handige diensten. Zo is er de BASE cloud. Dankzij deze clouddienst hebt u nooit meer opslagruimte tekort. Foto’s, muziek, video’s of andere waardevolle data houdt u allemaal veilig bij in de BASE cloud. Dankzij de cloud hebt u uw bestanden altijd bij de hand, waar u zich ook bevindt. Tegelijk verlicht u het geheugen van uw smartphone zodat die altijd snel blijft werken. De BASE-cloud is heel gemakkelijk te installeren en laat u toe al uw data te synchroniseren op verschillende toestellen. Een ander niet te missen voordeel, is de BASE Data Jump. Dankzij deze optie behoudt u volledige controle over uw dataverbruik want data die u niet gebruikt hebt, neemt u gewoon mee naar de volgende maand.
Als aanbieder van internetdiensten voorziet BASE uiteraard de mogelijkheid om snel en eenvoudig online te bestellen. Bij BASE bestelt u producten en diensten gemakkelijk via de website. In een paar klikken kiest u uw favoriete abonnement, smartphone of simkaart. Bovendien worden bestellingen volledig gratis geleverd. Door online te shoppen, geniet u zelfs van tal van exclusieve aanbiedingen. In de online BASE-shop betaalt u veilig en snel met VISA, Mastercard of Bancontact.
In 1999 werd in ons land de provider BASE opgericht. Vanaf dat moment is het eigenlijk één van de grootste providers van ons land, tezamen met Proximus en Orange. Tijdens de oprichting in 1999 heette het bedrijf overigens nog KPN Orange. Op dat moment was het bedrijf voor de helft in handen van KPN Nederland en voor de andere helft in handen van Orange LPC. In het jaar 2013 besloot de onderneming om de naam naar BASE aan te passen. Deze naam moest duidelijkheid geven dat het bedrijf van origine toch echt Belgisch is.
Bij Base ben je tegenwoordig aan het juiste adres voor verschillende diensten. De provider richt zich op zowel particulieren als op zelfstandigen en bedrijven. Via de website kan je meer informatie over het dienstenpakket van Base vinden. Je kunt daarbij onder meer kiezen voor de volgende diensten: Abonnementen, Herlaadkaarten, Smartphones en meer, Mobiel Internet en Opties en Diensten. Onder de laatst genoemde categorie vind je meer informatie over Base Cloud, Paybymobile en verschillende andere Apps.
Het afsluiten van bijvoorbeeld een mobiel abonnement is online mogelijk, maar je kunt hiervoor ook naar één van de Base verkooppunten gaan. Deze verkooppunten bevinden zich door het gehele land verspreid. Vul online je postcode in en de tool toont direct aan waar de dichtstbijzijnde vestiging van Base te vinden is. Dit zijn overigens niet altijd officiële Base vestigingen, maar kunnen ook winkels van wederverkopers zijn.
Voor vragen kan je uiteraard ook terecht bij één van de vestigingen. Je kunt echter ook op andere manieren in contact met Base komen. Zo kan je via de website een live chat starten, kan je via Facebook Messenger een bericht sturen en kan je bellen naar +32 486 19 1999. De klantenservice is op elke dag tussen 08.00 en 22.00 uur bereikbaar. Via Facebook, Twitter en Instagram blijf je op de hoogte van nieuwe diensten en aanbiedingen van Base.