De Delhaize pluskaart laat u toe om eenvoudig kortingsbonnen te sparen. Het systeem is eenvoudig: per aankoopschijf van € 2 ontvangt u 1 plus-punt. Na 500 plus-punten krijgt u een kortingsbon ter waarde van €5 en dit geldt iedere keer dat u 500 punten spaart. Omdat Delhaize een voorvechter is van gezonde voeding, biedt men u een extra korting van 5% op een selectie van Nutri-Score A&B producten. De ontvangen kortingen kunnen zowel online als in de winkel gebruikt worden. Het maakt niet uit in welk Delhaize filiaal (AD Delhaize, Shop & Go, Proxy).
Bent u in het bezit van een Delhaize Plus-kaart? Dankzij de e-deals haalt u nog meer uit uw voordelenkaart. Zorg ervoor dat uw plus-kaart ook online geregistreerd staat. Dit hoeft u eenmalig te doen aan de hand van uw gegevens. Eens dit achter de rug is, kunt u vanaf de volgende week de eDeals activeren op uw plus-kaart! Dan hoeft u enkel nog de aanbieding die u bevalt uit te kiezen en de korting wordt automatisch verrekend wanneer u de plus-kaart aan de kassa toont. Ontzettend handig én de promoties zijn gepersonaliseerd.
De Only for you folder is, zoals de naam het zegt, enkel voor u bestemd. De kortingen zijn gepersonaliseerd op basis van uw aankoopvoorkeuren waardoor het eigenlijk de fysieke tegenhanger is van de e-deals. Hoewel de Only for you folder nog bestaat, nodigt AD Delhaize u uit om over te stappen naar de online variant. Door zo de papieren communicatie te verminderen, beschermt u bovendien mee het milieu.
Bij AD Delhaize kunt u uw dagelijkse boodschappen bestellen en thuis laten leveren. In principe geldt dat de levering plaat vindt de dag die volgt op uw bestelling. U hoeft dus niet lang te wachten en hoeft geen verplaatsing te maken naar de winkel. Die tijdsbesparing komt natuurlijk niet gratis. Voor thuisbezorging betaalt u een kost die varieert tussen € 4,95 en € 10,95, afhankelijk van waar u woont en op welk tijdstip de levering moet doorgaan.
Promoties zijn niet beperkt tot de fysieke winkels. Ook online kunt u duchtig uw gang gaan. Het is zelfs heel eenvoudig om online een promotiecode te gebruiken. Ga gewoon naar uw virtueel winkelmandje en voeg de code in het daartoe voorziene vakje in. Klik dan op ‘code toepassen’ en klaar is kees. Doorgaans zijn promoties online en in de winkel nagenoeg dezelfde. Toch maken lokale winkels soms hun eigen promotie, of zijn kleine onderlinge verschillen mogelijk.
“Minder plastic. Minder co2. Minder verspilling.” Dat is de gebalde ambitie van het actieplan The Lion’s Footprint. Met dit plan strijdt AD Delhaize volop voor duurzaamheid, aan de hand van verschillende initiatieven om haar voetafdruk te verkleinen. Het meest zichtbare resultaat voor de gewone consument uit zich in de duurzame verpakkingen. Hebt u een idee hoe AD Delhaize beter kan doen? Geef uw tip dan zeker door via het daartoe bestemde formulier op de Delhaize website. Het klimaat dankt u.
Wekelijks een nieuwe folder volgepakt met promoties, dat is wat u mag verwachten bij AD Delhaize. De aanbiedingen zijn er voor verschillende productsoorten, met vaak in de eerste plaats de gezonde producten. Delhaize wilt haar klanten aanmoedigen om gezond te eten en nog liefst ook lokaal. Meestal zijn de promo’s geldig voor een week. Volg deze pagina op de voet zodat u geen enkele aanbieding hoeft te missen. De laatste promo’s verschijnen telkens op deze website.
Het Delhaize magazine staat echt in het teken van de chef kok in huis. Het bundelt namelijk tal van tips rond (seizoens)recepten. Ongetwijfeld vindt u er inspiratie voor recepten en over hoe de Delhaize-producten zo lekker mogelijk klaar te maken. Uiteraard zijn al de producten in het magazine ook te koop in uw plaatselijke Delhaize winkel.
De Belgische supermarktketen werd in 1867 opgericht door Jules Delhaize en zijn broers. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in het dorpje Ransart op schootafstand van Charleroi. Het bedrijf groeide al snel als kool en wist record na record te breken. In 1957 was Delhaize bijvoorbeeld de eerste met een supermarkt met volledige zelfbediening in heel Europa.
Door de jaren heen is Delhaize groter en groter geworden. Het bedrijf heeft daardoor meerdere divisies gekregen, waar AD Delhaize één van de voorbeelden van is. AD Delhaize is gespecialiseerd in het verkopen van voedingsproducten, waarbij de focus op grote supermarkten ligt. De supermarkten van AD Delhaize hebben een oppervlakte van minimaal 750 vierkante meter. Als ondernemer kan je je bij AD Delhaize aanmelden als franchiser. Je maakt daarbij gebruik van de franchiseformule van AD Delhaize en kunt dus eigenlijk een vliegende start maken. AD Delhaize helpt alle aangesloten ondernemers onder meer met het assortiment, prijsbeleid, communicatie, commerciële strategie en marktonderzoeken.
Als ondernemer kan je je dus bij AD Delhaize aanmelden om een winstgevende onderneming te starten. Je fungeert daarbij als partner van Delhaize, maar hebt wel als volledige zelfstandige je eigen zaak. Hedendaags heeft AD Delhaize meer dan 200 verkooppunten in België en in het Groothertogdom Luxemburg.
AD Delhaize is één van de innovatieve diensten van het bedrijf Delhaize. De supermarkten van AD Delhaize kunnen eigenlijk gezien worden als een aanvulling op de reguliere Delhaize supermarkten. In vergelijking met de reguliere supermarkten zijn de AD Delhaize een stuk groter, waarbij alle klanten voldoende ruimte hebben om naar hartenlust te shoppen.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met de klantendienst van Delhaize. Van maandag tot en met vrijdag kan je daarvoor tussen 08.00 en 18.00 uur bellen naar 0800 95 713. Het is ook mogelijk om een online contactformulier in te vullen.